تاریخچه

شرکت آبی فعالیت خود را از پیش در تهران آغاز نمود و تاکنون مفتخر به انجام بیش از 700 پروژه طراحی و برنامه نویسی وب سایت، تبلیغات و مشاوره می باشد. آبی ابتدا به صورت آزاد (Freelance) شروع به فعالیت کرد و اکنون به شرکتی با فعالیت ثابت و پشتیبانی 24 ساعته تبدیل گردیده است. استفاده از نیروهای جوان، با تجربه و مجرب با دانش بروز در پروژه های مختلف از سیاست های اصلی شرکت آبی می باشد.

Our Strenght

نقاط قوت

شرکت آبی همواره سعی بر به روز بودن و استفاده از تکنولوژی های نو در زمینه کاری خویش داشته است. استفاده از نیروی جوان و با استعداد همیشه این امکان را به شرکت داده است که بتواند در بخش های گوناگون سرمایه گذاری کند به گونه ای که همواره با نگاهی مشتری مدار و پیشبرد اهداف آنها، رضایت کاربران را نیز جلب نماید. استفاده از طرح های گرافیکی مدرن، ترکیب بندی های منطقی و آگاهانه، دانش رنگ و همچنین مفاهیم تجربه کاربر (User Experience) موجب شده که سایت های طراحی شده از سوی این شرکت به استقبال بیشتری از سوی کاربران روبرو شود. همچنین استفاده از نکات حرفه ای برنامه نویسی و امنیت و قابلیت انعطاف، این امکان را به وب سایت های طراحی شده شرکت آبی می دهد که در کنار امنیت از یک هسته قدرتمند نیز برخوردار باشند. رعایت نکات دقیق بازاریابی و همچنین استفاده از مفاهیم Seo موجب افزایش رنک وب سایت های طراحی شده در شرکت آبی می گردد. پشتیبانی همه ساعته و در کنار مشتری بودن یکی از نقاط قوت ماست. ما از نقطه ی 0 تا 100 پروژه همواره در کنار مشتری هستیم. حتی بعد از ساخت وب سایت نیز در کنار وی خواهیم بود. رضایت مشتری است که شرکت آبی همواره به آن افتخار می کند.

tech icon

تکنولوژی

از سیاست های شرکت آبی استفاده از تکنولوژی های روز دنیا است. استفاده از CSS3 و HTML5 و استانداردهای کنسرسیوم جهانی وب در دستور کار این روزهای شرکت آبی است. همچنین با گسترش روزافزون دستگاه های قابل حمل و همچنین گسترش نسل های 3 و 4 اینترنت همراه در ایران، نمایش صحیح وب سایت در دستگاه های قابل حمل اجتناب ناپذیر است. لذا شرکت آبی در طراحی های خود از مفهوم کنش گرایی (Responsive Web Design) استفاده می کند به گونه ای که وب سایت طراحی شده در تمامی صفحه نمایش ها با اندازه های مختلف از جمله دسکتاپ، تبلت و موبایل به طرز صحیح نمایش داده شود. استفاده از ASP.NET 4.5 و مفهوم MVC نیز در بخش توسعه نرم افزاری موجب طراحی وب سایت هایی با هسته ای قوی گردیده است. شرکت آبی از مفاهیم SEO و همچنین وب معنایی (Semantic Web) در وب سایت های خود استفاده می کند که همسو با جدیدترین استانداردهای جهانی و همچنین نسل بعدی وب یعنی وب معنایی است.

طراحی سایت

از مشخصه های بارز مجموعه ما طراحی وب سایت بر پایه نیازهای مشتری است. وب سایت هایی کاربر پسند که از تکنولوژی های روز دنیا استفاه می کنند. شرکت آبی همواره در تمام مراحل پروژه در کنارتان است.

[اطلاعات بیشتر]

بهینه سازی سایت

شرکت آبی می تواند شرایطی را فراهم کند که سایتتان در موتورهای جستجو رتبه 1 را کسب نماید. با کلمات کلیدی معتبر و مرتبط به فعالیت شرکت شما. به گونه ای که منجر به افزایش چشمگیر بازدیدهایتان می شود.

[اطلاعات بیشتر]

پورتال خبری

یکی از فعالیت های مهم شرکت آبی ایجاد پورتال های خبری است. حرفه ای ترین پنل مدیریت پورتال های خبری که متناسب با نیاز وب مسترها طراحی شده است چارچوب قدرتمندی را برای این امر فراهم می کند.

[اطلاعات بیشتر]

پورتال سازمانی

با نگاهی مختصر به مشتریان ما در می یابید که شرکت آبی مفتخر به تولید پورتال های سازمانی برای ارگان های مهم کشوری است. این یعنی شرکت آبی کار خود را در تولید پرتال سازمانی به خوبی بلد است!

[اطلاعات بیشتر]

فروشگاه اینترنتی

از دیگر خدمات مهم شرکت آبی تولید فروشگاه های اینترتی شما به صورت کاربرپسند و بر پایه مفاهیم بازاریابی است. به گونه ای که موجب افزایش فروش شما گردد. و همچنین مدیریت امن محصولات و تراکنش ها را فراهم نماید.

[اطلاعات بیشتر]

برنامه نویسی موبایل

شرکت آبی می تواند برای شما برنامه موبایل اختصاصی خودتان را نیز بسازد. به این ترتیب شما همواره با مشتریان خود در همه جا ارتباط مستقیم خواهید داشت. در عین حال هماهنگی با وب سایتتان نیز بیشتر می گردد.

[اطلاعات بیشتر]

تبلیغات اینترنتی

نرم افزار اختصاصی شرکت آبی برای تبلیغات اینترنتی و همچنین بانک عظیم آن شرایط تبلیغات گسترده در شبکه های مختلف از جمله وایبر، ایمیل و فضای درون سایتی را امکان پذیر می کند.

هاست و میزبانی

سرورهای قدرتمند و اختصاصی شرکت آبی امکان میزبانی شما با سرعت و امنیت بالا را فراهم می کند. سرورهایی با قابلیت پشتبان گیری و انعطاف پذیری بالا به همراه پنل مدیریتی مدرن و کاربرپسند

[اطلاعات بیشتر]

روند کاری ما

ما همواره سعی داریم در ایجاد وب سایت ها از یک رویکرد سیستماتیک استفاده کنیم. رویکردی که با ایده ی مشتریان آغاز می گردد و با اتخاذ یک روند کاری سازمان یافته و سازگار با خواست مشتری ادامه می یابد و این دیدگاه تاانتهای پروژه در هر فاز به دقت رعایت می گردد.

مشاوره و استراتژی

ما تحلیل های خود را همسو با اهداف شرکت شما و مفاهیم بازاریابی انجام می دهیم تا موجب افزایش مخاطبین مد نظرتان از طریق وب سایت گردد.

تحلیل کسب و کار

تحلیل سیستم

  • کشف ایرادهای سیستمی
  • تعیین معیارها
  • نیازسنجی
  • استراتژی وب
  • معماری اطلاعات
  • کارکرد

طراحی سایت

ما در طراحی صفحات وب از جدیدترین تکنولوژی ها و استاندارها استفاده می کنیم تا یک تجربه منحصر به فرد هماهنگ با نیاز مشتریان را برای آنها رقم بزنیم.

مواد لازم برای طراحی

  • HTML5
  • CSS3
  • JavaScript
  • Responsive
1

نوآوری

حفظ ارتباط دائم با مشتریان از طریق جلسات نیازسنجی و رعایت معیارهای مدنظر آنها در طراحی

2

طراحی

پیروی از استاندارهای W3C و استفاده از تجربیات کاربران در طراحی رابط های کاربری

3

پیاده سازی

پیاده سازی بهینه کدها برای سازگاری با مرورگرها و صفحه نمایش های مخالف

برنامه نویسی

سریع، باثبات و مطمئن. ما نه تنها از رضایت مشتریان خود اطمینان حاصل می کنیم بلکه همواره برای ارائه پیشتیبانی مناسب در دسترس خواهیم بود.

پشتیبانی شبانه روزی

ما پشتیبانی 24 ساعته ارائه می دهیم. برای اینکه رضایت شما برای ما اهمیت دارد!

تکونولوژی

مدیریت محتوا

blueCMS

ما از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی خودمان یعنی blueCMS برای توسعه نرم افزاری استفاده می کنیم.

معماری نرم افزار

  • امن
  • قابل گسترش

معماری وب سایت های ما به گونه ای است که دو فاکتور مهم امنیت و انعطاف پذیری را دارا باشد.

نرم افزار موبایل

تجربه ما فقط در طراحی سایت خلاصه نمی شود. ما می توانیم برایتیان نرم افزارهای موبایل همسو با استراتژی وب سایتتان طراحی کنیم.

بر پایه وب

نرم افزارهای اختصاصی موبایل

  • طراحی کنش گرا Responsive Web Design

  • طراحی با متد Mobile First Approach

  • طراحی پیوندی Hybrid App Development

  • طراحی انحصاری Native Code Development

بازگشت